Pomysłów na tradycyjną reklamę firmy jest całe mnóstwo. Wręczanie gadżetów klientom to jeden z bardziej popularnych pomysłów na promowanie firmy. Przez wiele lat bardzo popularne było obdarowywanie partnerów biznesowych kalendarzami, kubkami czy długopisami. Rozwiązania te bardzo mocno więc spowszedniały. Właściciele firm, którzy zastanawiają się nad oryginalnym, a jednocześnie praktycznym nośnikiem reklamy mają do wyboru między innymi torby reklamowe.
Jakie powinny być torby reklamowe?
Od kilku już lat rośnie nasza troska o środowisko naturalne, torby reklamowe powinny więc być przede wszystkim ekologiczne. Takie są torby papierowe. Torby papierowe na pewno nie przyczynią się do zanieczyszczenia środowiska. Papierowe torby reklamowe produkowane są z papieru w całości pochodzącego z odzysku; zniszczona torba może zostać wykorzystana ponownie: papier nadaje się do recyklingu. Więcej o tym, jakie zalety mają papierowe torby reklamowe można przeczytać w naszym artykule „Torby papierowe jako nośnik reklamy”.
Co więcej warto wiedzieć o papierowe torby reklamowe?
Torby z nadrukiem papierowe są bardzo wytrzymałe. Do produkcji torby z nadrukiem wykorzystywany jest papier mający gramaturę od 70 do 120 g/m². Do wykonania nadruku na torby z nadrukiem wykorzystywane są farby bardzo wysokiej jakości, dlatego jakość nadruku jest znakomita. Co ważne, papierowe torby z nadrukiem wcale nie muszą być w szarym kolorze. Oferowane torby sprawdzą się między innymi do pakowania żywności oraz jako torby na zakupy.